مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 خرداد 1399 ساعت 17:552020-05-21سياسي

ایثارگری های ایام کرونا حماسه خرمشهر را زنده کرد


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان ایثارگری های روزهای کرونایی را جلوه ای از دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین تکیه گاه برای ایثار و از خود گذشتگی است و کرونا حماسه فتح خرمشهر را زنده کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان ایثارگری های روزهای کرونایی را جلوه ای از دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دفاع مقدس بهترین تکیه گاه برای ایثار و از خود گذشتگی است و کرونا حماسه فتح خرمشهر را زنده کرد.

سرهنگ عباس بایرامی در همایش آیه های ایثار که با محوریت گرامیداشت حماسه سوم خردادماه در رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 6000 شهید عملیات الی بیت المقدس و 260 شهید گیلانی این عملیات، اظهار کرد: دفاع مقدس متعلق به آحاد ملت ایران است و اختصاص به قشر خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس جنگ ایران و رژیم بعث عراق نبود، تصریح کرد: قدرت های استکباری شرق و غرب عالم به صحنه نبرد با جمهوری اسلامی ایران آمده بودند و هزاران اسیر و کشته از کشورهای مختلف داشتیم.

تنها در عملیات آزادسازی خرمشهر 19 هزار اسیر از دشمن گرفتیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، فتح خرمشهر را مدد الهی دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) به دنیا نشان داد که خرمشهر را خدا آزاد کرد، زیرا پنج هزار کیلومتر از خاک کشور به عنوان یک منطقه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری های ایام کرونا حماسه خرمشهر را زنده کرد

ایثارگری های ایام کرونا حماسه خرمشهر را زنده کرد